.

.

niedziela, 14 kwietnia 2013

WAŻNE!!!

Witam.
Wiem że minęło dużo czasu odkąd "Oban Star Racers" zeszło z anteny, ale mimo wszystko mam nadzieję że nadal są fani tego serialu. Ostatnio sporo myślałam o tym serialu, obejrzałam go kolejny raz i postanowiłam napisać tego bloga. Już kiedyś prowadziłam bloga o tym serialu z dalszymi przygodami Molly i Aikki ale teraz będzie zupełnie inny. Mam nadzieję że się spodoba.
Zanim pojawi się pierwsza notka chcę podać kilka ważnych informacji:
1. Będę się starać pisać raz w tygodniu.
2. Duża liczba komentarzy przyśpiesza pojawienie się kolejnej notki.
3. Opowiadania będą pisane w 1 osobie l.poj. z punktu widzenia Molly/Ewy.
4. Wszystkie wydarzenia są fikcją.
5. Wydarzenia dzieją się po serialu "Oban Star Racers"
6. Wszystkie notki są mojego autorstwa, bardzo proszę nie kopiować mojej pracy.

Już jutro prolog...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz